kareltelindert.reismee.nl

Opnieuw in de startblokken

Het vergde wel veel regelwerk, maar de reis en de deelname aan het project is verzet en alles is bevestigd. Donderdag a.s. (6 augustus) beleven we de herstart van ons Zambia-avontuur.Ondertussen hebben we nog meer spulletjes meegekregen voor het project en het was weer de vraag of alles mee kon. En ja hoor, met wat passen en meten en wat gecontroleerd geweld zat alles er weer in. We moeten wel veel kleren aan op de heenreis.Die hoeven dan niet in de koffers. Dat wordt nog zweten, want zowel voor Nederland als voorZambia wordt voor donderdag erg warm weer voorspeld.

Het volgende blog komt uit Zambia, er vanuit gaande dat er stroom is en internet.Daar hebben we best vertrouwen in, gelet op de andere blogs die daar regelmatig vandaan komen.

Tot blogs

Embarassed

Karel en Lies

Henk

Fijn dat alles zo goed geregeld is en dat jullie nu echt kunnen gaan. We blijven jullie volgen, ook vanuit Tibet ( als er stroom en internet is)

Martin & Petra

Goed te lezen dat alles geregeld is.
Heel veel succes/plezier in Zambia..
Zijn benieuwd , om te lezen hoe het
jullie vergaat.
Liefs M&P

Turid

Lies en Karel, ik wens jullie een goede reis en veel succes in het fantastische werk dat jullie doen.
Liefs Turid

Jenny en Wibe

Goede reis Karel en Lies, we hopen dat jullie nog in de vliegtuigstoelen passen met al die kleren aan :-). We kijken er naar uit jullie avonturen te lezen. Veel succes!

Cecile Smit-Bleeker

beste Karel en Lies
Super dat jullie een herstart gaan maken, het wordt vast een fantastische reis. ben benieuwd naar jullie verhalen. Alvast een behouden reis en aankomst gewenst!
Liefs en groetjes Cecile

priscilla & joris

Eeni Lies & Karel,

Via google heb ik me laten informeren dat 'eeni', hallo betekent in Zambia, haha.
Wij wensen jullie een heel mooi avontuur toe. Succes met alle projecten. We zullen de ervaringen lezen.

Groetjes Priscilla & Joris

Gerry en Neeske

Hoi Karel en Lies,

Veel succes daar!
We kijken uit naar jullie verhalen en avonturen.

Groetjes, Gerry en Neeske.

Lia en Jan

Hoi Lies en Karel,

Super veel succes in Zambia en een hele goede reis!
Pas goed op elkaar!

Groetjes, Lia en Jan Mureau

Mark Tanja Celia & Yani

Lieve lieve (o)pa & (o)ma,

Jullie welverdiende avontuur is nu echt aanstaande! Gelukkig mogen we de laatste dagen nog genieten van de voorpret die jullie hebben.
We zijn trots op jullie en houden jullie avonturen in de gaten, terwijl ook van ons avontuur genieten.

Veel liefs en knuffels

Mark & Tanja
Célia & Yani

Esma

Hi Karel & Lies,

Succes met de voorbereidingen, fijn dat het avontuur straks mag beginnen. Veel plezier!

Groetjes

Wim en Joke

Heel veel voorspoed met de reis gewenst en we volgen jullie, Succes!

Knuffel Wim en Joke

Kevin - Travel Active

Dag Karel en Lies,

Heel veel succes en plezier in Zambia! We houden contact en spreken jullie zodra jullie terug zijn.

Noor, Lieke en Kevin